想一個人..
是時時刻刻..
不會忘記的..
如果你現在想念你ㄉ朋友..
就打ㄍ電話傳ㄍ簡訊..
或是MAIL給對方..
跟他(她)說..
你很想他(她)..
是時時刻刻..
不會忘記的..
如果你現在想念你ㄉ朋友..
就打ㄍ電話傳ㄍ簡訊..
或是MAIL給對方..
跟他(她)說..
你很想他(她)..
請先 登入 以發表留言。