大學最後一年了.. 畢業之後大家就各奔東西.. 要出國的出國.. 要工作的工作.. 當兵的去當兵.. 似乎都知道自己該做什麼.. 那我呢.. 未知數.. 真替自己擔心.. 有些事情.. 有能力不一定做得到.. 做得到不一定有機會.. 有機會不一定會成功.. 是事實.. 還是藉口.. 或是現實.....
請先 登入 以發表留言。